SEO Google Πρώτη Σελίδα: Βασικό Λεξιλόγιο SEO

Posted: Ιουνίου 13, 2014 in SEO
Ετικέτες: , , , ,

glossary-seo

Βασικό Λεξιλόγιο SEO

SEO Πρώτη Σελίδα, μάθετε το βασικό λεξιλόγιο SEO για να κατανοήσετε τις βασικές έννοιες και αρχές για να βγείτε πρωτοι στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης σήμερα και για πάντα!

Το μάθημα 4 αυτού του οδηγού SEO, περιλαμβάνει ένα πλήρως ενημερωμένο βασικό λεξιλόγιο SEO, κάτι που λείπει από την ελληνική γλώσσα, για να κατανοήσετε πλήρως την βασική ορολογία των μηχανών αναζήτησης.

Μάθετε περισσότερα για το SEO,  καταβάσετε δωρεάν τον οδηγό SEO Google Πρώτη Σελίδα.

Affiliate marketing-Συνεργατικό Μάρκετινγκ. Μιά ηλεκτρονική στρατηγική μάρκετινγκ που εμπεριέχει το να λαμβάνετε προμήθειες πουλώντας υπηρεσίες και προϊόντα τρίτων. Συνήθως αμοίβεστε με βάση τις εγγραφές, τις πωλήσεις ή ακόμα και με τα κλικ ή συνδυασμό των παραπάνω.

 Alt tag – Η εναλλακτική ετικέτα αναφέρονται στις λέξεις κλειδιά που μπορούν να δουνε οι μηχανές αναζήτησης και δεν μπορεί να δει ο χρήστης.  Χρησιμοποιώντας εναλλακτικές ετικέτες που περιέχουν τις λέξεις-κλειδιά μπορεί να βελτιώσετε την ταξινόμηση των μηχανών αναζήτησης της σελίδας για τις λέξεις-κλειδιά και να γφείτε στην πρώτη σελίδα της Google.

 Alt text- Σύντομευση για εναλλακτικό κείμενο, χρησιμοποιείται σε μία εικόνα και έχει μια σειρά από σκοπούς. Κατά κύριο λόγο είναι ένα σύμβολο κράτησης θέσης για γραφικά, έτσι ώστε αν η εικόνα είναι αργή να φορτώσει ή δεν φαίνεται, να υπάρξει ένας εναλακτικό κείμενο-δείκτης του περιεχομένου.

 Anchor – Αναφέρεται σε ένα σύνδεσμο σε μια ιστοσελίδα, που συχνά βρίσκονται στο επάνω ή κάτω μέρος της σελίδας, που επιτρέπει στους χρήστες να μετακινούνται σε συγκεκριμένες θέσεις στην ιστοσελίδα.

Anchor  Tag – Κώδικας που καθορίζει τον προορισμό του συνδέσμου.

Anchor text- Το μέρος του κειμένου κάθε σύνδεση, και ζωτικής σημασίας για κάθε προσπάθεια SEO. Αντί ενός συνδέσμου που εμφανίζεται ως www.paramarketing.info, για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας  σύνδεσμο κειμένου θα επιτρέψει την ίδια σύνδεση να εμφανίζεται ως Make Money. Οι μηχανές αναζήτησης θα ευρετηριάσουν τ η σελίδα βασιζόμενες στη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί.

Backlink – Μια σύνδεση από μια ιστοσελίδα που οδηγεί σε άλλο. Όταν δημιουργείτε backlinks, φροντίστε πάντα να χρησιμοποιείτε σύνδεσμο κειμένου (anchor text).

Banner Ad – Ένα γραφικό εργαλείο διαφήμισης στο Διαδίκτυο. Οι χρήστες κάνουν κλικ στο γραφικό αυτό και μεταφέρονται σε μια άλλη σελίδα στόχο (landing page).
Black Ηat SEO– Η χρήση των αδίστακτων μεθόδων για τη βελτιστοποίηση ενός δικτυακού τόπου και η κατάταξή του στις πρώτες σελίδες αποτελεσμάτων της Google. Ανακάλυψη αυτών των μεθόδων που χρησιμοποιούνται συχνά θα οδηγήσει σε ποινές ή και απαγόρευση της σελίδας σας από τις μεγάλες μηχανές αναζήτησης. Ένας κακός τρόπος SEO Πρώτης Σελίδας.
Blog – Η συρρίκνωση του όρου weblog, είναι μια μορφή επικοινωνίας μέσω Διαδικτύου που συνδυάζει μια στήλη, ημερολόγιο, και τον κατάλογο με συνδέσεις με πρόσθετους πόρους. Είναι ένα δυναμικό ιστολόγιο που συνήθως βασίζεται σε ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου όπως το WordPress.
Blogroll – Ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει μια συλλογή από συνδέσμους σε άλλα ιστολόγια. Blogrolls βρίσκονται συχνά στο sidebar της πρ’ωτης σελίδας σταπερισσότερα ιστολόγια. Φροντίστε εάν θέλετε να βγαίνεται στην πρωτη σελίδα της Google να τοποθετήσετε το blogroll στα δεξιά όπως και όλα τα sidebar.

Canonical page – Η προτιμώμενη έκδοση ενός συνόλου σελίδων με πολύ παρόμοιο περιεχόμενο. Παράδειγμα κανονικοποίησης σελίδας είναι αντί του http://www.paramarketing.info, το http://paramarketing.info.
Canonical tag – Html που χρησιμοποιείται για να καθορίσετε μια κανονική σελίδα στις μηχανές αναζήτησης. Αυτό γίνεται με την προσθήκη ενός <link> στοιχείου με το χαρακτηριστικό rel = «κανονικό» στην ενότητα <head> της μη κανονικής έκδοσης της σελίδας.


Cascading style sheets  (CSS) – χρησιμοποιούνται για να χειραγωγήσουν και να διαχειρίζονται εύκολα το σχεδιασμό μιας ιστοσελίδας.
Click fraud  – μια μορφή κλοπής εις βάρος τους διαφημιστές που πληρώνουν ανά κλικ για την κυκλοφορία, στην οποία οι απατεώνες μπορούν να χρησιμοποιούν αυτοματοποιημένα μέσα για να κάνουν κλικ στις διαφημίσεις σας από πλαστογραφημένες διευθύνσεις IP σε τυχαία χρονικά διαστήματα.

Click-through rate – Ο αριθμός των click-through ανά σε  εμφάνιση διαφήμισης, που εκφράζεται ως ποσοστό ή έκθεση.

Click tracking  – η χρήση εφαρμογής, ώστε να παρακολουθείτε τις εισερχόμενες και εξερχόμενες συνδέσεις.
Cloaking – Μια από τις πιο δημοφιλείς μεθόδους Black Hat SEO, στο οποίο ο επισκέπτης βλέπει μια σελίδα που έχει βελτιστοποιηθεί για άλλες λέξεις κελιδία, ενώ οι αράχνες των μηχανών αναζήτησης βλέπουν ένα εντελώς διαφορετικό σύνολο σελίδων. Είναι δηλαδή σαν να έχουμε κρύωει τη σελίδα μας με ένα άλλο όνομα χώρου.
Conversion rate – Το ποσοστό των μετατροπών από απλούς χρήστες σε πελάτες.
Cookie – κώδικας που είναι ενσωματωμένο στο αρχείο με το ιστορικό σας στο Internet, επιτρέποντας ιστοσελίδες  να σας αναγνωρίζουν ως επιστροφόμενο επισκέπτη.
Cost-per-click – Ένα συγκεκριμένο είδος της σχέσης κόστους-ανά-πρόγραμμα δράσης όπου οι διαφημιστές πληρώνουν κάθε φορά που ένας χρήστης κάνει κλικ σε μια διαφήμιση ή ένα σύνδεσμο.
Crawler – Ένα πρόγραμμα ρομπότ που περνά μέσα από ιστοσελίδες και συγκεντρώνει πληροφορίες για τις μηχανές αναζήτησης.

Dead link – Μια σύνδεση που παράγει ένα σφάλμα 404, η σελίδα δεν βρέθηκε.
Deep linking – Σύνδεση σε μια ιστοσελίδα, εκτός από την αρχική σελίδα ενός site.
Deep submitting– Υποβολή όλων των διευθύνσεων URL, με άλλα λόγια της ιστοσελίδας σας, και κάθε σελίδα του site σας σε μια μηχανή αναζήτησης. Πλέον οι μηχανές αναζήτησης προχώρησαν στην απαγόρευση αυτής της πρακτικής.
De-listing/de-indexing – Εάν οι μηχανές αναζήτησης ανιχνεύσουν ότι χρησιμοποιείτε αδίστακτους μεθόδους SEO Πρώτη Σελίδα για να βγεί η σελίδα σας πρώτη στις μηχανές αναζήτησης, ή εάν θεωρούν το site σας ως «ανεπιθύμητο», τότε θα  αφαιρέσουν το site σας από το ευρετήριό τους και δεν θα  εμφανίζεται στα αποτελέσματα όταν οι χρήστες πραγματοποιούν αναζήτηση για αυτό.
Directory – Μια βάση δεδομένων των δικτυακών τόπων, ένας ηλεκτρονικός κατάλογος. Yahoo! και Open Directory είναι σημαντικά παραδείγματα. Είναι παρόμοια με τις μηχανές αναζήτησης, εκτός από το ότι η βάση δεδομένων είναι οργανωμένη με ουσιαστικό τρόπο από τον άνθρωπο. Πολλές μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν έναν κατάλογο καθώς και τα δικά τους ρομπότ.
Domain Name – Το όνομα που έχει εκχωρηθεί σε μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα (π.χ., Paramarketing.info).
Doorway page – Μια ιστοσελίδα με περιεχόμενο που έχει νόημα ή ορατό μόνο για τις μηχανές αναζήτησης. Ονομάζεται επίσης μια σελίδα γέφυρας ή σελίδα πύλη.

 eCommerce ή Ηλεκτρονικό εμπόριο –  το επιχειρηματικό μοντέλο που ενσωματώνει διάφορα στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ για να κατευθύνει τους χρήστες σε μια ιστοσελίδα  ή e-shop με σκοπό την αγορά ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας.
Gateway Page – Μια μέθοδος SEO πρώτη σελίδα που χρησιμοποιείται για να επιτρέψει ένα site να βγεί στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης στην για μια ποικιλία  λέξεων-κλειδιών.
Google – Μία από τις σημαντικότερες μηχανές αναζήτησης με χρήση ρομπότ και αραχνών. Η Google διαδραματίζει κυρίαρχο ρόλο στην αγορά των μηχανών αναζήτησης και είναι πασίγνωστη για τον περίπλοκο αλγόριθμο αναζήτησης της και τις λεγόμενς ανανεώσεις του.
Googlebot – Τα ρομπότ που ανιχνεύουν και ευρετηριάζουν τις σελίδες στα τελικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
Google Places – Προηγουμένως αναφέρεται ως Google Local. Μια αναζήτηση που παράγει τοπικά αποτελέσματα που βασίζονται σε  αλγόριθμο με παραμέτρους εντοπιότητας.

HTML –  Γλώσσα σήμανσης υπερκειμένου. Η κωδικοποιημένη γλώσσα μορφή που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία εγγράφων υπερκειμένου στο World Wide Web και τον έλεγχο τον τρόπο εμφάνισης ιστοσελίδων.
HTML e-mail – Ένα e-mail που έχει διαμορφωθεί με το Hypertext Markup Language, σε αντίθεση με το απλό κείμενο.
Header Tag – Μια ετικέτα HTML που χρησιμοποιείται συνήθως για επικεφαλίδες των σελίδων.
Hidden text- κείμενο που είναι αόρατo στο ανθρώπινο μάτι, αφού είναι στο ίδιο χρώμα με το φόντο.
Hit – Όταν ένα άτομο επισκέπτεται μια ιστοσελίδα, η ιστοσελίδα λαμβάνει ένα χτύπημα για την ίδια τη σελίδα. Ο αριθμός των επισκέψεων σε hits δεν θεωρείται ως μια ακριβή μέτρηση της δημοτικότητας ενός δικτυακού τόπου.

Πηγές SEO Πρώτη Σελίδα:

Δείτε το δεύτερο μέρος του βασικού λεξιλόγιου SEO: SEO Google Πρώτη Σελίδα: Βασικό Λεξιλόγιο SEO 2

Μάθετε περισσότερα για το SEO,  καταβάστε δωρεάν τον οδηγό SEO Google Πρώτη Σελίδα.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s